SweetMuslimah.com

Sabtu, 2 Oktober 2010

Alhamdulillah..rezeki yang tak disangka2

salam...
hmmm..nak strat ngan apa dulu ek... ok.. hmmm, alhmadulillah.. bisnes yg aku join ni... semalam barang n smartlink dh sampai n ada lagilah... cm buku,katalog, cd.. n bnyk lagi dia sertakan.. hmm...cam yakin je ngan bisnes ni tau walaupun dh seminggu tak dapat recruit org lagi, tp keyakinan tu cm lain macam sikit.. hehehhe

hmmm..untuk pengetahuan, aku pernah join bnyk bisnes cm ni sebelum ni...tp semuanya tinggal cam tu je, tp sejak aku join uptrend ni.. alhamdulillah, leader selalu ajak wat perjumpaan n ajar cara2 nak bisnes cara nak ckp ngan org n sebagainya, syukur ilmu yang ssh aku nak dapat..

insyaAllah pas ni aku nak lebih serius dalam bisnes ni.. aku akan berusaha, cayok2....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Doaku Harapanku...

LinkWithin

SweetMuslimah.com