SweetMuslimah.com

Rabu, 9 Februari 2011

bila lah ada offer kerja ni : (

Kerja..oooo kerja...napa lah ko tak panggil aku..rassanya semua dh aku isi untuk dptkan kerja..tp satu pun tak da lagi ni temuduga..hmmm...sunyi,bosan n sian kat pp, keja sorang2.. nak juga bantu dia..
tak pe pa..lum rezeki kita lagi mm dpt keja..insyaAllah, kalau da rezeki kita nnti mm bantu pp ek..

wat masa ni aku duk d rumah jelah, masak, kemas rumah n sebagainya..wawawawawaw!!!!!!! nak keja..
cadangan nak buka bisnes. hmmm tp lokasi di mana yg sesuai ek.. aku da satu cdgn.. di taman fajar, rasa elok juga tempat tu.. tp tulah, kedai tak de lagi yg nak di sewa atau di beli... huh!!!!

pape pun, nak bisnes kena betul, aku kena rancang betul2 jd tak lah rugi nnti..
insyaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Doaku Harapanku...

LinkWithin

SweetMuslimah.com