SweetMuslimah.com

Khamis, 6 Mei 2010

hmmmm....

Seprti biasa bangun awal pagi dah mandi n solat... tapi hari ini aku tak solat.. hehehe faham2 jerlah... tapi mesti ngantuk.. cam mana lah nak disiplinkan diri bangun subuh wat keje n tak tido.. ni tak pas je hubby pegi keja hah aku pon sambung tido sampai jam 7.30 baru bangun besiap nak pegi Mdld (praktikal) malasnya rasanya... kalau banyak keja semangat jugak aku mau praktikal... ni tak datang buang masa jak... sedihnya... tapi syukur gak lah coz praktikal dekat ngan rumah jadi senang nak balik rumah..

sempat jugaklah aku menyingga di klinik tempat aku keja dulu... hehehehe wah ramai dah beranak pinak.. mesti tanya kat aku bila.. sedihnya bila di tnya.. coz belum ada rezeki lagi.. tak perla mungkin Allah tak bagi lagi rezeki coz tahu aku mungkin tak boleh lagi pregnant kalau study... tp aku kena berusaha juga.. hehehe(tergelak nakal)..

hari ni aku balik awal tengah hari... 12.30 dah keluar, bosan betul.. ngantuk aku... harap2 minggu ni jer. harap2 minggu depan da lah keja.. lawat site ke apa ke... banyak benda boleh belajar disini.. tp tak berani lak nak ikut2.. tu kerja diorang tunggu arahan dulu kalau diorang bagi.. baru ikut..

tu jerlah laporan untuk hari ini... satu nak cakap result kenegaraan n technical writing dah keluar.. sedih juga... napa tak dapat A BULAT...geram..geram..geram... pape pun bersyukur jugak tak lah teruk sangat... cuma pointer sem ni ntah macam mana.. harap2 meningkat.. Amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Doaku Harapanku...

LinkWithin

SweetMuslimah.com