SweetMuslimah.com

Sabtu, 12 Mac 2011

Temuduga Penolong pegawai latihan vokasional (bangunan) j29 - IKM

Nak share pengalaman interview, heheheheheh
lucu sangat-sangat, memula tak nak pg gak sebenarnya coz fisrt jauh di IKM KK pastu bnyk kos lg nak pakai dahlah tengah berjimat untuk masa depan ni.. lg satu sebab jawatan ni kelayakan diploma je.. itu yang mr husband saya tak bagi sangat gak.. hmmmm tapi dah terlanjur isi n kebetulan ada lak tawaran temuduga..apa salahnya pg mencuba nasib..sapa tahu ada rezeki Allah nak bagi kan..kan..kan.kan..

gerak dari Lahad datu kul 9.30pg lebih kurang.. sampai Kota Kinabalu kul 4.30ptg laju jugak mr.husband saya drive.. terlompat-lompat dalam kereta..hehehhehe..alhamdulillah selamat juga sampai.. kk masa tu..
cek in kat hotel Courtyard @ 1 Borneo... memula tu nak cek in kat tune hotel, tapi kekeliruan..coz caj untuk bilik lain, toewl, aircon, tv pun lain..hmmm. pelik..daripada tu baik cek in je kat hotel courdyard harga pun berpatutan ada breakfast lg..heheheheh..

Pagi2 tu bgn cam berat hati je nak pg interview coz..kalau dpt nnti terpaksa berjauhan ngan mrhusband lg.. tak nak..tak nak.. huhuhuhuhuh..tp tiba2 ada satu smgt lak..untuk cari rezeki bantu mr husband kan... akhirnya aku kembali smgt untuk temuduga

oklah masa temuduga aku kedua tau..huh!!!! berdebar pun ada..tp ada mr husband jd semgt tu membara..hehehehehehe.. masuk je dalam, debaran langsung tak da.. yang panel tnya dia suruh perkenalkan diri secara ringkas, pastu tnya2 sal peribadi.. last2 sorang panel tu hentam soalan yang aku dah lupa2 igt sal bangunan gak...hmmm..selamba je aku jawab lupa.. tp kalau refresh boleh igt kot.. hahahahha lucu tul
lagi soalan diorang tanya, sanggup ke jawatan ni coz kelayakan diploma sedangkan aku da degree.. so aku jawablah.. " tak kisah, coz dah fikir masak2 sebelum datang interview" pastu tnay mara ni di bw kementerian apa wuiii..itu yang kau tak dapat nak jawab...terus aku jawab tak tahu..hahahahhaha aku gelak je..
pastu tanya lg sal cam na nak wat bngunan secara irngkas, jenis kerangka lah,.. wuii nasib baik dpt jugak dijawab walaupn tak sure betul ke tak.. yg penting terjawab hehehehehe

ada setengah jam jugaklah aku di interview kat dalam...lama gile, coz yg lain 15 minit je.. heheheheh
tu je,,, kepada kengkawan yang baca blog ni, n bakal interview untuk jawatan ni... sedia kan pengetahuan mengenai organisasi, jawatan ye..,.gud lak... n semoga berjaya untuk aku..

nak share gambar kat karambunai lepas interview terus pg karambunai.. heheheheh seronok..



pantai depan nexus resort

duduk2 jap..heheheh




6 ulasan:

  1. saya pun ada nasib camni.. kelakar kan.. ada degree apply jawatan diploma.. anyway.. ape kesudahan cerita? dapat ke tidak?

    BalasPadam
  2. kesudahannyer.... tak berjaya jugak..hahahaha..ramai yg lepasan ilp interview masa tu,huhuhu mungkin sayatk layak kot..

    BalasPadam
  3. jalan2 terjumpa lak blog awak,,salam perkenalan... :)

    btw, saya tengah cari info pasal interview J29 jugak... :)

    BalasPadam
  4. hehhee...saya pun sama esok interview PPLV ni...tengah mencari info gak ni...:-)

    BalasPadam
  5. doakan sy 14hb ni . ikm sepanggar jga tmpat awk iv dlu .

    BalasPadam

Doaku Harapanku...

LinkWithin

SweetMuslimah.com