SweetMuslimah.com

Sabtu, 5 Januari 2013

Berblog di tahun 2013

Assalamualaikum... Alhamdulillah, setelah sekian lama aku berblog lagi hehehehe.. banyak cerita pahit manisku di tahun 2012..huhuhuhu..yg paling pahit dan menyedihkan.. aku terpaksa melahirkan anak IUD setiap kali mengenangkan 'Fatimah Az Zahra' air mataku pasti mengalir... ya Allah tabahkan hatiku ya Allah.... pape pun aku bersyukur anakku Hadif Nuqman lah penawarnya..

Ya Allah panjangkanlah umur anakku hadif nuqman
sihatkanlah tubuh badan,
indahkanlah akhlaknya
fasihkanlah lidahnya dan perelokanlah suaranya 
untuk membaca Al Quran dan Hadis
dengan berkat nabi Muhammad SAW, 
dan segala puji bagiMU ya Allah tuhan semesta alam.... 
amin ya rabbal alamin...

tak sedar usia hadif nuqman dah nak masuk setahun dan usia perkahwinan kami pula dah 3tahun... tq ALLAH engkau kekalkanlah hubungan ikatan suami isteri kami hingga ke syurga MU ya Allah... kurniakanlah kami kesetiaan di antara satu sama lain... panjangkan umur kami, panjangkan jodoh kami.... berikan kami anak2 yang beriman dan sentiasa mentaati perintahMU dan menjauhi laranganMU... amin..ya rabbal amin...

sudah pasti juga aku ingin maju dalam kerjaya ku...walaupun sehingga kini aku tidak mempunyai pekerjaan yg setaraf dengan ijazah yg kumiliki..aku sentiasa berfikiran positif..insyaAllah Allah akan berikan lagi rezeki...aku yakin... semoga tahun 2013 ini akan memberikan aku rezeki lagi.... Amin ya Rabbal alamin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Doaku Harapanku...

LinkWithin

SweetMuslimah.com