SweetMuslimah.com

Rabu, 3 Februari 2010

Pembentangan proposal

Hari di mulakan dengan senyuman.. alhamdulillah.. pembentangan proposal aku baik.. walaupun ada yang yang harus aku perbaiki.. dan aku bersyukur sgt2.. panel aku hari ini cik fadzilhatun dan dr. haryati.. banyak idea2 yang mereka keluarkan dan banyak perkara juga yang aku dapat imput.. . THANK YOU ALLAH.. ma kasih juga untuk suami ku.. walaupun td dia tak sempat nak bagi kata-kata semangat.. tapi semangatnya sentiasa bersama ku.. hehehehe..

sekurang2nya hari ini aku di tegur dengan kesalahanku.. nanti PSM yang akan aku buat akan jadi lebih baik lagi.. InsyaAllah.. Amin.. (nampak cam teruja sgt aku buat tajuk ni..hehehe) ntahlah aku minat sgt ngan kajian ni... harap2 aku akan dapat projek sarjana muda terbaik nanti AMIN.... (angan la pulak aku nie...)

pembentangan hari ini tidak memberikan apa-apa markah.. aku sentiasa ingat... " jgn terlalu bergembira dengan soalan2 yang anda dapat jawab semasa panel menyoal, dan jgn terlalu gembira jika hanya sedikit sahaja yang di soal dan perlu diperbaiki".. untuk sahabat2 ku yang tajuk mereka terpaksa di tolak bulat2.. usaha lagi.. aku doakan kita dapat buat yang terbaik.. Amin.. biasanya dari kejatuhan kita akan bangkit untuk lakukan yang terbaik.... sama2 kita bersaing secara sihat.. kita mampu lakukan.. YES YES YES !!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Doaku Harapanku...

LinkWithin

SweetMuslimah.com