SweetMuslimah.com

Rabu, 24 Februari 2010

penantian bas ke stesen tol air hitam..

awal pagi dah bangun.. punya semangat nak jumpa suami di lapangan terbang.. hehehe.. pertama kali ni naik bas ke kl lalu tol air hitam.. coz dah tak da pilihan.. tiket semua habis dijual.. tapi tak rugi.. lagi bes tak lah jauh sangat berbanding nak pegi batu pahat tu...

sampai je kat airport aku terus makan.. lapar gile.. pas tu solat, tak sabar nak jumpe pp.. tunggu kat balai ketibaan.. apasal lambat lak.. tak kan delay kot.. bila tengok kat senarai ketibaan.. alhamdulillah KK-KL dah selamat landed.. hehehe... tapi tiba2 lak rasa berdebar.. hmm cam lama sangat tak jumpe.. hehehe.. tengok pp pakai baju purple dah tahu itulah suami ku.. hehehe rindu sgt2.. flight kami ke kota bharu jam 9mlm tapi di tunda pulak ke jam 9.50mlm... huh.. penatnya menunggu.. nasib baik da anak sedara suami aku sekali naik flight ke kota bharu.. tak lah bosan sgt..

tapi tak sedar lah masa.. skrg aku dekat u dah.. rasa cam malas je first smpai u..banyak benda yang kena fikirkn.. malasnya.. rindu kat pp sgt2..

pape pn aku kena kuatkan semnagat.. aku dah final year.. kena buat yang terbaik... chaiyoo2...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Doaku Harapanku...

LinkWithin

SweetMuslimah.com